Schowek z ogłoszeniami

Pomoc

Pomoc w obsłudze serwisu i-urlop.pl
  1. Rejestracja
    1. Czy muszę się zarejestrować, by zamieścić ogłoszenie?

      Tak, rejestracja w serwisie i-urlop.pl umożliwia dodawanie ogłoszeń. Własne konto daje możliwość szybkiego i sprawnego zarządzania swoimi wszystkimi ogłoszeniami. Wszystkie podane dane przy rejestracji podlegają ścisłym zabezpieczeniom, które zapobiegają ich upublicznieniu.

    2. Jak zmienić dane?

      Aby zmienić dane konta należy w 'Menu użytkownika' wybrać zakładkę Ustawienia konta. Po wprowadzeniu danych zatwierdź zmiany przyciskiem 'Zapisz dane'.

    3. Jak się zarejestrować?

      Aby dokonać pierwszej rejestracji w serwisie i-urlop.pl należy, wybrać zakładkę 'Rejestracja'. Warunkiem poprawnej rejestracji jest zaakceptowanie obowiązującego regulaminu oraz poprawne wypełnienie formularza.Dokończeniem rejestracji jest potwierdzenie linku aktywacyjnego, który został wysłany na wskazany adres email przy rejestracji.

      Adres, email i hasło podane w formularzu rejestracyjnym będzie umożliwiać logowanie w serwisie.

    4. Zmiana hasła/ Odzyskanie hasła

      Aby zmienić hasło, należy po zalogowaniu w 'Menu użytkownika' wybrać zakładkę 'Zmiana hasła' i zastosować się do tamtejszych instrukcji w dołączonej chmurce.-, Aby odzyskać hasło należy w zakładce 'zaloguj' odnaleźć chmurkę, która służy do 'odnowienia hasła'. Serwis i-urlop.pl, stosuje metodę odnowienia hasła, czyli wpisania nowego. Nowe hasło zostanie przesłane na adres e-mail w ramach potwierdzenia zgodności z kontem.

    5. Jak zlikwidować konto w serwisie?

      Aby dokonać likwidacji konta w serwisie należy skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, który znajdziecie Państwo w Menu użytkownika po zalogowaniu w zakładce 'Kontakt'. Prosimy o uzasadnienie dlaczego rezygnujecie Państwo z naszych usług, może będziemy w stanie spełnić Państwa oczekiwania i zmienicie decyzje.

  2. Dodawanie ogłoszeń
    1. Jak dodać ogłoszenie?

      Aby dodać ogłoszenie należy po zarejestrowaniu/logowaniu wybrać zakładkę 'Dodaj ogłoszenie'. Zostaniemy przekierowani do strony z wyborem pakietu reklamowego, należy wybrać odpowiadający nam pakiet i wybrać zakładkę 'kup teraz' przypisaną wybranemu pakietowi. System przeniesie nas do formularza dodawania ogłoszenia, po poprawnym wypełnieniu i dodaniu zdjęć wybieramy zakładkę 'Prześlij dalej', która przeniesie nas do wyboru płatności za wybrany pakiet reklamowy. Po dokonaniu wyboru płatności zostaniemy przekierowani do serwisu płatności.pl, która obsługuje nasze wpłaty.

    2. Jak aktywować dodane ogłoszenie?

      Ogłoszenie zostanie aktywowane po dokonaniu wpłaty za wybrany pakiet reklamowy.

    3. Kiedy ogłoszenie będzie widoczne w serwisie?

      Ogłoszenie będzie widoczne po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. Korzystanie z programu płatności.pl przyspiesza cały proces aktywowania ogłoszenia. Przy wpłaceniu należności dzieki płaności.pl Państwa ogłoszenie będzie aktywowane w ciągu kilku minut.

    4. Jak promować ogłoszenia?

      Promocja ogłoszeń zależy od wyboru pakietu. Serwis i-urlop.pl proponuje zawsze swoim klientom szeroki wybór reklamowania się. Dbamy o każdego klienta, dlatego stworzone przez nas pakiety powinny odpowiadać klientom prowadzących różną politykę reklamową.

    5. Ile zdjęć mogę dodać do jednego ogłoszenia?

      Ilość zdjęć zależy od wybranego pakietu reklamowego, każdy z nich oferuje Państwu szeroki zakres reklamy oraz różną ilość zdjęć. Wszystko zależy od zaawansowania pakietu reklamowego. Minimalna liczba zdjęć, którą udostępniamy naszym klientom w podstawowym pakiecie to 4 zdjęcia.

    6. Jak wybrać pakiet reklamowy?

      Aby wybrać pakiet reklamowy należy zapoznać się z informacjami zawartymi w zakładce 'Cennik' umieszczonej na stronie głównej. Tabelka pakietów przedstawia cennik usług, które oferuje serwis i-urlop.pl. Każdy klient ma możliwość wyboru, który pakiet odpowiada jego oczekiwaniom. Gdy dokonamy wyboru należy wybrać zakładkę ' kup teraz', która przeniesie nas do formularza odpowiedniego do stanu w jakim się znajdujemy.

    7. Ile ogłoszeń w pakiecie?

      Ilość ogłoszeń w pakiecie zależy od wybranego pakietu reklamowego

    8. Jak rozmiar powinny mieć zdjęcia dodawane w ogłoszeniach?

      Format najlepiej służący prezencji Państwa obiektom to 800x500

  3. Wyszukiwanie ofert
    1. Czy szukanie ogłoszeń jest płatne?

      Nie, szukanie ofert w serwisie i-urlop.pl jest całkowicie bezpłatne. Płatna część serwisu, czyli po zalogowaniu jest wyłącznie dla osób/ firm zamieszczających oferty w naszym serwisie.

    2. Jak szukać?

      Aby wyszukać odpowiadające nam oferty należy zwrócić uwagę na zakładkę 'Szukanie obiektu' w której znajduje się mapa polski wraz z krótkim formularzem do wypełnienia. Po wpisaniu odpowiednich fraz do formularza oraz wybraniu na mapie interesującego nas regionu zatwierdzamy wszystko przyciskiem 'szukaj'. Serwis automatycznie przenosi nas do ofert spełniających Twoje kryteria.

      Umożliwiamy również wyszukiwanie 'zaawansowane', skierowane do osób, które mają ustalone już kryteria co do wyszukiwania ofert. Proponujemy tutaj wybór wszystkich standardów jakie spełniają obiekty oferowane w serwisie.

    3. Czy szukanie ogłoszeń jest płatne?

      Nie, szukanie ofert w serwisie i-urlop.pl jest całkowicie bezpłatne. Płatna część serwisu, czyli po zalogowaniu jest wyłącznie dla osób/ firm zamieszczających oferty w naszym serwisie.

    4. Jak się skontaktować z ogłoszeniodawcą?

      Wszystkie dane ogłoszeniodawcy, znajdują się po prawej stronie wizytówki obiektu. Lub pod zakładką 'kontakt'. Umożliwiamy kontakt telefoniczny, e-miał, skype, gg.

    5. Przy przeglądaniu ogłoszeń, pojawia się znaczek jakości serwisu i-urlop.pl. Co to oznacza?

      Znaczek jakości serwisu i-urlop.pl jest przyznawany obiektom sprawdzonym przez naszych pracowników osobiście. Wychodzimy naprzeciw konkurencji i sprawdzamy obiektu reklamujące się w i-urlop.pl kwestią przyznania jakości portalu i-urlop.pl najlepszym ośrodkom.

  4. Naruszenie zasad
    1. Naruszenie zasad

      Aby zgłosić naruszenie zasad w wybranym ogłoszeniu, należy wybrać przycisk 'naruszenie zasad', który znajduje się w dolnej części wizytówki.

      Zgłoszenie innych naruszeń proszę zgłaszać do nas poprzez formularz kontaktowy lub dane podane w zakładce 'kontakt'. Wybierając 'naruszenie zasad' jako temat wiadomości, jeżeli będziecie posługiwać się formularzem kontaktowym dostępnym na stronie serwisu.

  5. Bezpieczeństwo
    1. Czy zamieszczone oferty są wiarygodne?

      Ogłoszenia publikowane przez serwis i-urlop.pl są ofertą naszych użytkowników, nasi pracownicy dokładają wszelkich starań aby sprawdzić zgodność ogłoszenia ze stanem rzeczywistym oferowanych usług.Jeżeli jesteś przekonany, że opis nie jest zgodny z prawdą napisz do nas, a my to sprawdzimy.

    2. Czy wpłaty przez Internet są dla mnie bezpieczne?

      Za płatności w serwisie i-urlop.pl odpowiada firma płatności.pl, która zapewnia o bezpieczeństwie za pomocą szyfrowania danych SSL oraz szybkości i prostocie świadczonych usług. Zapewniamy, że wasze pieniądze są bezpieczne podczas transakcji z naszą firmą.

    3. Czy moje dane są bezpieczne?

      Twoje dane są bezpieczne i bardzo skrupulatnie przechowywane. Korzystając z certyfikatu bezpiecznego szyfrowania danych SSL jesteśmy bezpiecznym i odpowiedzialnym za Twoje dane serwisem.

    4. Co to jest SSL?

      Certyfikaty SSL potwierdzają wiarygodność stron internetowych (serwerów WWW) oraz zapewniają poufność danych przesyłanych pomiędzy zabezpieczaną stroną WWW a komputerami osób ją odwiedzających. Klient serwisu i-urlop.pl zostaje objęty certyfikatem sll w momencie zalogowania się do menu użytkownika. Od tej chwili wszystkie dane są szyfrowane i bezpieczne.

  6. Inne
    1. Jak zgłaszać uwagi, sugestie dotyczące serwisu?

      Najlepszą formą kontaktu jest skorzystanie z formularza kontaktowego, który umożliwia nam szybkie i dokładne zweryfikowanie przedstawionego problemu.Ostateczną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest oczywiście adres e-mail i połączenia telefoniczne, dostępne w zakładce 'kontakt'.

    2. Dlaczego nie mogę dodać zdjęcia?

      System dodawania zdjęć serwisu i-urlop.pl obsługuje tylko fotografię do 1,5 mb. Zalecamy zmniejszenie zdjęcia i ponowne wprowadzenie je do systemu.

    3. Dlaczego nie mogę się zarejestrować?

      Najczęstszą przyczyną problemów z rejestracją jest zapisany w naszym serwisie adres e-mail, z którego Państwo korzystają. Proponujemy rejestrację na inny adres lub kontakt przez formularz kontaktowy dostępny w zakładce 'kontakt'

    4. Jakie są minimalne wymagania aby poprawnie korzystać z serwisu i-urlop.pl?

      Serwis i-urlop.pl jest stworzony w innowacyjny sposób, staraliśmy się uprościć korzystanie z serwisu, dlatego jedynym wymaganiem aby poprawnie przeglądać serwis to komputer z podłączeniem do Internetu oraz włączony skrypt Java.

    5. Dlaczego nie mogę się zalogować?

      Najczęstszą przyczyną jest zapomniane hasło. Wykluczamy możliwość zapomnienia loginu, ponieważ posługujemy się w tym wypadku adresem e-miał. Aby regenerować hasło na nowo należy w zakładce zaloguj wybrać link generowania nowego hasła, który został zaznaczony na czerwono w chmurce.

  7. Płatności
    1. Ile kosztuje zamieszczenie ogłoszenia?

      Koszt umieszczenia ogłoszenia zależy od wyboru pakietu reklamowego odpowiadającego wymaganiom klienta. Udostępniamy szeroki wybór pakietów, z myślą o każdym kliencie.Aktualny cennik pakietów znajdziesz tutaj WWW.i-urlop.pl/oferta.

    2. Jak zapłacić za pakiet reklamowy?

      Płatności możesz dokonać za pomocą przelewów online, płacąc kartą kredytową oraz normalnym przelewem papierowym.Aby zapłacić za pakiet reklamowy należy wypełnić formularz dodawania ogłoszenia i postępować zgodnie z instrukcjami.

    3. Okres na wystawienie faktury?

      Jeśli, automatycznie nie otrzymałeś faktury za pośrednictwem serwisu w formacie PDF, możesz w ciagu 7 dni od dokonania wpłaty na konto wystąpić o wystawienie faktury. Zrób to za pomocą formularza kontaktowego, przedstawiając w treści o co prosisz oraz podając numer usługi, za którą oczekujesz faktury NP.34/2010.

    4. Chcę otrzymać fakturę

      Użytkownicy prywatni, mogą wystąpić wciągu 7 dni o wpłaty na konto o wystawienie faktury za świadczone przez nas usługi. Zrobisz to za pomocą formularza kontaktowego, dostępnego po zalogowaniu w panelu użytkownika. Pamiętaj, aby w treści napisać za jaką usługę oczekujesz faktury Np. 34/2010.

      Konta firmowe, otrzymują fakturę automatycznie przy wpłacie na konto. Faktura generuje się automatycznie w formacie PDF i jest przesyłana na adres e-mial podany przy rejestracji.Faktury w wersji papierowej są wystawiane i przesyłane na życzenie klienta, za pomocą formularza kontaktowego lub drogą telefoniczną.

Korzystamy z systemu platnosci.pl